loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ ای جان فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ ریزه ریزه فرزاد فرزین,    دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرزین,    اهنگ فرزاد فرزین ریزه ریزه,&nb

حسین بازدید : 71 جمعه 09 آذر 1397


,    متن آهنگ ای جان فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ ریزه ریزه فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرزین
,    اهنگ فرزاد فرزین ریزه ریزه
,    متن اهنگ دل من فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین دل من
,    متن آهنگ شمال فرزاد فرزین
,    آهنگ دل من فرزاد فرزین
,    متن آهنگ پرواز فرزاد فرزین

,   

عاشق همه کارتو دیوونه بازیاتم

شیرین هر چی که بگی چون عاشق صداتم

میگم که دیوونه شدم که واسه تو میره دلم

نمیدونم که نفسام وصل به تو گیره دلم

ریزه ریزه ریزه ریزه قلبمو کندی از جاش

دلم عاشقت شد ی ریزه فقط تو مال من باش

دونه دونه دونه دونه تمومه دینا میدونه

تو همه زندگیمی هر چی تو بگی همونه

بهم میریزه حواسم جایی نری تو این وقت

اینقده جذاش چشات میترسم عاشقتشن

آروم آروم تو به دل من چقد نشستی ای جان

حالم با تو خوبه فقط مثل اینکه هستی ای جان

ریزه ریزه ریزه ریزه

ریزه ریزه ریزه ریزه

دلم عاشقت شد ی ریزه فقط تو مال من باش

دونه دونه دونه دونه تمومه دینا میدونه

تو همه زندگیمی هر چی تو بگی همونه

ریزه ریزه ریزه ریزه قلبمو کندی از جاش

دلم عاشقم شد ی ریزه فقط تو مال من باش

دونه دونه دونه دونه تمومه دینا میدونه

تو همه زندگیمی هر چی تو بگی همونه

https://mustext.com







برچسب ها متن آهنگ ای جان فرزاد فرزین دانلود آهنگ ریزه ریزه فرزاد فرزین دانلود اهنگ ای جان فرزاد فرزین اهنگ فرزاد فرزین ریزه ریزه متن اهنگ دل من فرزاد فرزین دانلود اهنگ فرزاد فرزین دل من متن آهنگ شمال فرزاد فرزین آهنگ دل من فرزاد فرزین متن آهنگ پرواز فرزاد فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو