loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه یه روز میای میگم نمیخوام و نمیشه خیال نکن همیشه دلم برات میمیره یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم هزار هزار بهونه از اون نگات

حسین بازدید : 87 شنبه 10 آذر 1397

 

دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه یه روز میای میگم نمیخوام و نمیشه
خیال نکن همیشه دلم برات میمیره یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره
یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم هزار هزار بهونه از اون نگات گرفتم
این روزارو یادت باشه که یه وقت نگی نگفتی اون روزا دور نیست که به یاده من بازم نیفتی
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره

دانلود ترانه یه روز برمیگردی ,شعر آهنگ یه روز برمیگردی  ,دانلود آهنگ جدید یه روز برمیگردی ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود آهنگ یه روز برمیگردی ,تکست آهنگ یه روز برمیگردی  ,متن آهنگ یه روز برمیگردی  ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ زیبای یه روز برمیگردی  ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ یه روز برمیگردی  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود تک آهنگ یه روز برمیگردی  ,دانلود آهنگ مجاز,کد آهنگ یه روز برمیگردی  , متن ترانه یه روز برمیگردی  ,

http://myfarstaraneh.com

دنیا که اینجوری نمیمونه همیشه یه روز میای میگم نمیخوام و نمیشه
خیال نکن همیشه دلم برات میمیره یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره
یه روز میای سراغم که خیلی وقته رفتم هزار هزار بهونه از اون نگات گرفتم
این روزارو یادت باشه که یه وقت نگی نگفتی اون روزا دور نیست که به یاده من بازم نیفتی
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره
یه وقتی برمیگردی که فایده ای نداره هر چی سرم آوردی دنیا سرت میاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو