loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ پاشایی گریه نکن,    دانلود آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی با کیفیت 320,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی,    متن آه

حسین بازدید : 45 یکشنبه 11 آذر 1397



,    دانلود اهنگ پاشایی گریه نکن
,    دانلود آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی
,    دانلود آهنگ گریه نکن ستاره ی من مرتضی پاشایی
,    اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
,    ترانه ی گریه کن
,    آهنگ مرتضی پاشایی گریه نکن ستاره من
,    دانلود آهنگ گریه کردم مرتضی پاشایی

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام گریه کن

گریه کن تو میتونی پیشه اون نمی مونی
اون دیگه رفته بسه تمومش کن
گریه کن ته خطه عشق تو دیگه رفته
توو دل یکی دیگه نشسته ‏تمومش کن
چشم به راه نشین اینجا می مونی دیگه تنها
گریه نکن دیگه اون ‏نمیاد خونه
دست بکش دیگه از اون طفلکی دل داغون
اون دیگه خوشه فکر ‏نکن حالتو میدونه
♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬

آهنگ مرتضی پاشایی به نام گریه کن

♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬
تنها می مونی آخه اینو میدونی مثله اون پیدا نمیشه
اشکات میریزه آخه اون واست عزیزه توی قلبته همیشه‏
یادش میوفتی دلت آتیش میگیره میگی کاش برگرده پیشت
راهی نداری تو باید طاقت بیاری آخه میدونی نمیشه
گریه کن تو میتونی پیشه اون نمی مونی
اون دیگه رفته بسه تمومش کن
گریه کن ته خطه عشق تو دیگه رفته
توو دل یکی دیگه نشسته ‏تمومش کن
چشم به راه نشین اینجا می مونی دیگه تنها
گریه نکن دیگه اون ‏نمیاد خونه
دست بکش دیگه از اون طفلکی دل داغون
اون دیگه خوشه فکر ‏نکن حالتو میدونه
 

آهنگ مرتضی پاشایی به نام گریه کن

 
تنها می مونی آخه اینو میدونی مثله اون پیدا نمیشه
اشکات میریزه آخه اون واست عزیزه توی قلبته همیشه‏
گریه کن تو میتونی پیشه اون نمی مونی
اون دیگه رفته بسه تمومش کن
گریه کن ته خطه عشق تو دیگه رفته
توو دل یکی دیگه نشسته ‏تمومش کن

https://behtarmusic.com/

,    دانلود آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ پاشایی گریه نکن دانلود آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی با کیفیت 320 دانلود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی متن آهنگ گریه کن مرتضی پاشایی دانلود آهنگ گریه نکن ستاره ی من مرتضی پاشایی اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی ترانه ی گریه کن آهنگ مرتضی پاشایی گریه نکن ستاره من دانلود آهنگ گریه کردم مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو