loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ دو عاشق لیلا فروهر سایت ایکس نایس,کد موزیک جدید دو عاشق لیلا فروهر,دانلود آهنگ جدید دو عاشق لیلا فروهر کیفیت 320 ,تکست موزیک دو عاشق لیلا فروهر ,دان

حسین بازدید : 217 پنجشنبه 24 فروردین 1396



 
آهنگ دو عاشق لیلا فروهر

 لی لی لی لیلا

یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه.....دو عاشق

ما به هم رسیدیم مثل باغ و مهتاب
مثـل نـور و پـروانه مثل ماهی و آب
دریــا شــده قـلـب مـا دریــای دریــا
دو عاشق

ابر و ماه مهتاب بعد از این فرامـوش
از ستاره خورشید تا زمین فرامـوش
مـایـیـم و این عـشـق مـا تمـام دنیا
دو عاشق


لی لی لی لیلا....

یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
یه عاشـق مثـل تو مجنون یه عاشق مثل من لیلا
دو دلبسته به عشق هم دو هم قصه دو هم رویا
آه

ما به هم رسیدیم مثل باغ و مهتاب
مثـل نـور و پـروانه مثل ماهی و آب
دریــا شــده قـلـب مـا دریــای دریــا
دو عاشق

ابر و ماه مهتاب بعد از این فرامـوش
از ستاره خورشید تا زمین فرامـوش
مـایـیـم و این عـشـق مـا تمـام دنیا
دو عاشق

لی لی لی لیلا.......



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ دو عاشق لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد موزیک جدید دو عاشق لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید دو عاشق لیلا فروهر کیفیت 320 تکست موزیک دو عاشق لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ دو عاشق لیلا فروهر فروردین 96 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو عاشق لیلا فروهر متن ترانه دو عاشق لیلا فروهر کد آهنگ جدید دو عاشق لیلا فروهر متن آهنگ دو عاشق لیلا فروهر دانلود ترانه دو عاشق لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس دو عاشق لیلا فروهر تکست آهنگ دو عاشق لیلا فروهر دانلود آهنگ دو عاشق لیلا فروهر کیفیت عالی دو عاشق لیلا فروهر دو عاشق لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو دو عاشق لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds کد موزیک دو عاشق لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم دو عاشق لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو