loading...

دانلود موزیک درخواستی

  ♫♫ بغض گریه توی چشمامحرفای درد روی لبهامچه جوری باید بگم منبی تو دنیا رو نمی خوامچه جوری باید بگم منبی تو دنیا رو نمی خوامبی تو دنیا رو نمی خوامزده آتیش به وجودم  غم دور از تو نشستنمن که

حسین بازدید : 39 سه شنبه 13 آذر 1397

 

♫♫ بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام
زده آتیش به وجودم

 

غم دور از تو نشستن
من که پیش مرگ تو بودم
تو گرفتی منو از من
جز محبت من چه کردم
که شدی دشمن جونم
تارو پودمو سوزونده
آتشی که کردی روشن
بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام
رفتی من غریب و تنها
بی تو مجنونم و رسوام
تو بیا ای نازنینم
به تو خو کرده نفس هام
فاصله بین منو تو
شده اندازه ی دنیا
بیا تا دلم نمرده
تو امید بده به فردا
بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
چه جوری باید بگم من
بی تو دنیا رو نمی خوام
بی تو دنیا رو نمی خوام

http://muzicir.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول بغض گریه از سعید پور سعید دانلود آهنگ دانلود آهنگ بغض گریه از سعید پور سعید با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بغض گریه از سعید پور سعید متن آهنگ بغض گریه از سعید پور سعید کد آهنگ پیشواز ایرانسل بغض گریه از سعید پور سعید متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو