loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر فروردین 96 ,دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر سایت ایکس نایس,دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر کیفیت عالی,متن ترانه یک خاطره لیلا فر

حسین بازدید : 348 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 

 

آهنگ یک خاطره لیلا فروهر

 به رمز و راز تو با من سخن چه بیهده رانی
به نیش حجم و کنایت چه می دهی تو عذابم
من آن رموز ندانم من این حروف نخواندم
من آن رموز ندانم من این حروف نخواندم


ای مدعی چه جویی؟ ناگفته در کلامم
از قصه ام چه پرسی؟ من غصه تمامم
از قصه ام چه پرسی؟ من غصه تمامم


از چز دل سیاهی، ننگ آوری به نامم
من خود خطا نکرده، رسوای خاص و عامم
من خود خطا نکرده، رسوای خاص و عامم




به جای شعر، چه خوشتر دعای ندبه بخوانیم
به جای شکر ، شکایت رواست اگر بنمایی
در این سراچه محنت چه جای نغمه سراییم
در این سراچه محنت چه جای نغمه سراییم


گفتی دمد سپیده ، ابر سیه بر آمد
گفتم شبی مهتابی، ظلمت سراسر آمد
گفتم شبی مهتابی، ظلمت سراسر آمد


گفتیم بنفش و آبی، گفتند آن نشاید
سرخ و سبز و عنابی گفتند این نباید
سرخ و سبز و عنابی گفتند این نباید



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر سایت ایکس نایس دانلود آهنگ یک خاطره لیلا فروهر کیفیت عالی متن ترانه یک خاطره لیلا فروهر تکست موزیک یک خاطره لیلا فروهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل یک خاطره لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم یک خاطره لیلا فروهر دانلود ترانه یک خاطره لیلا فروهر کد موزیک یک خاطره لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس یک خاطره لیلا فروهر متن آهنگ یک خاطره لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو یک خاطره لیلا فروهر کد موزیک جدید یک خاطره لیلا فروهر یک خاطره لیلا فروهر تکست آهنگ یک خاطره لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید یک خاطره لیلا فروهر کیفیت 320 کد آهنگ جدید یک خاطره لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds یک خاطره لیلا فروهر کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو