loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دنلود اهنگ جدید X دانلود اهنگ غمگین X دانلود برترین اهنگ های غمگین X دانلود اهنگ بی وفا X دنلود اهنگ احساسی 2015 X دانلود اهنگ غمگین 2015 X دانلود اهنگ جدید2015 X&

حسین بازدید : 347 جمعه 16 آذر 1397
X دنلود اهنگ جدید X دانلود اهنگ غمگین X دانلود برترین اهنگ های غمگین X دانلود اهنگ بی وفا X دنلود اهنگ احساسی 2015 X دانلود اهنگ غمگین 2015 X دانلود اهنگ جدید2015 X دنلود اهنگ غمگین94 X دانلود اهنگ قدیمی و خاطره انگیز X دنلوذ اهنگ های قدیمی X دنلود اهنگ های 2015 X دنلود اهنگ های2014 X دنلود اهنگ های خواننده قدیمی X دنلود اهنگ های عاشقانه2015 X دنلود اهنگ احساسی و زیبا X دنلود اهنگ های فوقع العاده و بسیار زیبای 2015 X متن اهنگ های قدیمی X دنلود اهنگ زبیا X اهنگ زیبا X اهنگ 94

 

نـفـســــای آخــــر قلبـــــ منـــــــه
قلـــب بیچــــاره داره دق میــکنه
داره سکته می کنه از دســـت تو
خودشو بی خودی عاشق می کنه

برو بی وفای بدجنس و خسیس
دیگه از عاشقــی سیــرم بخـــــدا
سرحال و عاشق و جوون بودم
اما حال پیــــره پیــــــرم بخــــدا

تو اگه منو دوستــــم داری عزیـز
چرا از من عشقو پنهون می کنی
فقط واسه خـاطر اذیت کردنـــــم
پیش من رقیــبـو مهمون می کنی
تو ای بی وفای بدجنس و خسیس
چرا از من عشقو پنــهون می کنی
فقط واسه خاطــــر اذیـــت کردنم
پیش من رقیبو مهمـــون می کنی

قلب تنهای من از دست تو مرد
یه جنازه مونده رو دستای من
انگاری راهی نمونده به طلوع
یه غروبه رو به بن بستای من
http://btab74.rozblog.com/post/51

 برای دانلود اهنگ کلیک کنید







برچسب ها دنلود اهنگ جدید دانلود اهنگ غمگین دانلود برترین اهنگ های غمگین دانلود اهنگ بی وفا دنلود اهنگ احساسی 2015 دانلود اهنگ غمگین 2015 دانلود اهنگ جدید2015 دنلود اهنگ غمگین94 دانلود اهنگ قدیمی و خاطره انگیز دنلوذ اهنگ های قدیمی دنلود اهنگ های 2015 دنلود اهنگ های2014 دنلود اهنگ های خواننده قدیمی دنلود اهنگ های عاشقانه2015 دنلود اهنگ احساسی و زیبا دنلود اهنگ های فوقع العاده و بسیار زیبای 2015 متن اهنگ های قدیمی دنلود اهنگ زبیا اهنگ زیبا اهنگ 94
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو