loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ دلم میخواد از علیرضا بهلولی دلم میخواد دست تو رو بگیرم دلم میخواد توی چشات بمیرم بگو عزیزم بگو میشه یا نه .. بگو عزیزم بگو میشه یا نه اجازه ی یه روز تازه میخوام تو عاشقی ازت اجازه میخوام

حسین بازدید : 271 شنبه 17 آذر 1397

متن آهنگ دلم میخواد از علیرضا بهلولی

دلم میخواد دست تو رو بگیرم
دلم میخواد توی چشات بمیرم

بگو عزیزم بگو میشه یا نه ..
بگو عزیزم بگو میشه یا نه

اجازه ی یه روز تازه میخوام
تو عاشقی ازت اجازه میخوام

اگه بگی بمیر برات میمیرم
هر چی بگی حرفاتو میپذیرم ,

 

میخوام که چشماتو پرستش کنم
اگه هزار بار اینو خواهش کنم

به شوق اینکه با تو باشم خوشم
اگه نمونی خودمو میکشم ..

میخوام که اخماتو وا کنی
توی چشام عشقو تماشا کنی

چشای تو دار و ندار منه
اگه نمونی دل من میشکنه

 

http://3damusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم میخواد دست تورو بگیرم (میخوام که چشماتو پرستش کنم) دانلود آهنگ دلم میخواد دست تورو بگیرم (میخوام که چشماتو پرستش کنم) با کیفیت 320 متن آهنگ دلم میخواد دست تورو بگیرم (میخوام که چشماتو پرستش کنم) دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دلم میخواد دست تورو بگیرم (میخوام که چشماتو پرستش کنم) کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم میخواد دست تورو بگیرم (میخوام که چشماتو پرستش کنم)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو