loading...

دانلود موزیک درخواستی

 فصل برزخ تیر روزگار قد دار شدهتوی غربت هر کسی یک جور گرفتار شدهبده من دستتو بده من دستتوبده من دستتو بده من دستتوبده من دستتو تا دو دستهعهده دار کشتی نوح بشیمبده من دستتو تا دو دستهواسه دو جسم ی

حسین بازدید : 61 پنجشنبه 29 آذر 1397

 فصل برزخ تیر روزگار قد دار شده
توی غربت هر کسی یک جور گرفتار شده
بده من دستتو بده من دستتو

بده من دستتو بده من دستتو
بده من دستتو تا دو دسته
عهده دار کشتی نوح بشیم
بده من دستتو تا دو دسته


واسه دو جسم یک روح بشیم
بده من دستتو تا دست زمان
بین ما خط جدایی نکشه
وقتی سیلی می خوری از روزگار
کارمون به بی صدایی نکشه
بده من دستتو بده من دستتو



تو سرای بی کسی نمیشه تنها نشست
نمیشه
پشت لشکر غمو نمیشه تنها شکست
نمیشه
وقتی طوفان می خواد از بال بکنه
ناامیدی ها بریزه به سرت
نمیشه از هم گسست
نمیشه در هم شکست
بده من دستتو بده من دستتو

تو سرای بی کسی نمیشه تنها نشست
نمیشه
پشت لشکر غمو نمیشه تنها شکست
نمیشه
وقتی طوفان می خواد از بال بکنه
ناامیدی ها بریزه به سرت
نمیشه از هم گسست
نمیشه در هم شکست
بده من دستتو بده من دستتو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو