loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ دل پریشون پریشون,    دانلود اهنگ دل من دل من,    دانلود اهنگ ای پریشون پریشون,    دانلود آهنگ دل من دل من دل منت کش من,&nbs

حسین بازدید : 225 سه شنبه 04 دی 1397



,    دانلود اهنگ دل پریشون پریشون
,    دانلود اهنگ دل من دل من
,    دانلود اهنگ ای پریشون پریشون
,    دانلود آهنگ دل من دل من دل منت کش من
,    دانلود آهنگ ای دل من از آمو
,    دانلود آلبوم سرگذشت آمو
,    دانلود آهنگ دل من دل دیوونه من شهرام شب پره
,    دانلود اهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
,    دانلود اهنگ قدیمی ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه

,   

 

ای دل دیوونه بس کن این بهونه اونی که میخوای یار دیگرونه

بس که خوش باوره اینو نمیدونه هرچی خوشگله نامهربونه

دل پریشون پریشون پریشون تو شودی خون دلم وای دل خون

دل پریشون پریشون پریشون تو شودی خون دلم وای دل خون

دل من دل من دل دیونه من دل من دل من دل دیونه من

دل من دل من دل دیونه من دل من دل من دل دیونه من

ای دل دیوونه بس کن این بهونه اونی که میخوای یار دیگرونه

بس که خوش باوره اینو نمیدونه هرچی خوشگله نامهربونه

دل پریشون پریشون پریشون تو شودی خون دلم وای دل خون

دل پریشون پریشون پریشون تو شودی خون دلم وای دل خون

(دل من دل من دل دیونه من) دل دل دل من بیا عاشق نشیم ما

دیگه تنها باشیمو تا عاقبت تنها بمونیم دل دل دل من

تو این دنیای پر رنگ و ریا عشق چی چیه بسه دیگه آروم بمونیم

(دل من دل من دل دیونه من) دل من دل من دل من دل من

دل من دل من (دل من دل من دل دیونه من) دل دل دل من

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:22 - 2.49 MB

http://muzicir.com







برچسب ها دانلود اهنگ دل پریشون پریشون دانلود اهنگ دل من دل من دانلود اهنگ ای پریشون پریشون دانلود آهنگ دل من دل من دل منت کش من دانلود آهنگ ای دل من از آمو دانلود آلبوم سرگذشت آمو دانلود آهنگ دل من دل دیوونه من شهرام شب پره دانلود اهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه دانلود اهنگ قدیمی ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو