loading...

دانلود موزیک درخواستی

سبزه و جنگل دریا و ساحل کی میره از یاد کی میره از دل وای که چقدر خاطره ها قشنگه دلم واسه اون زمونا چه تنگه گذشته های دور من واسه من یه خواب و خیاله خیاله قشنگترین خاطره ها همه از شماله شماله شماله خاط

حسین بازدید : 123 چهارشنبه 05 دی 1397

سبزه و جنگل دریا و ساحل کی میره از یاد کی میره از دل
وای که چقدر خاطره ها قشنگه دلم واسه اون زمونا چه تنگه
گذشته های دور من واسه من یه خواب و خیاله خیاله
قشنگترین خاطره ها همه از شماله شماله شماله
خاطرات شمال محاله یادم بره اون همه شور حال محاله یادم بره
جاده های شمال محاله یادم بره اون همه شور و حال محاله یادم بره
اونجایی که عشق و صفا از آسمون میباره
مونس تنهایی قلب عاشقون شماله شماله


تنگ غروب با یار خود کنار ساحل بودن
یه عالمی داره که وصفش به خدا محاله محاله
لحظه ی آشنایی با تو کنار دریا
وای که چقدر قشنگ بود در اون غروب زیبا
دریا به سوی ساحل موج و روونه میکرد
نسیم موج دریا موهامو شونه میکرد
اما حالا تو اونجا منم این ور دنیا
ببین قسمت ما رو ببین کار خدارو
کاشکی میشد دوباره با هم شمال میرفتیم
به یاد اون قدیما دلو میزدیم به دریا

https://www.tarafdari.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو