دانلود آهنگ امین و امید کابوس تکراری

Download Music Amin And Omid Kabose Tekrari

آهنگ امین و امید بنام کابوس تکراری

از این تنهایی دلگیرم تو این روزای تکراری

میدونی قد دنیا به احساسم بدهکاری

دانلود آهنگ امین و امید کابوس تکراری

 

متن آهنگ کابوس تکراری از امین و امید

از این تنهایی دلگیرم تو این روزای تکراری

میدونی قد دنیا به احساسم بدهکاری

هوای خونه بی چشمات غریب و سرد و بی رحمه

نگاهت سمت کی رفت که حرفامو نمی فهمه

یجوری رفتی از دستم که حتی از خودم سیرم

که حتی با خیالتم شبا دلشوره میگیرم

تو رفتی و همه چشما دل بی تابم…

…to raftiyo hame cheshma dele bitabam

نگاهت پر فریب کی واست این راهو آسون کرد

negahet por faribe ki vasat in raho asoon kard

مدارا می کنم هر شب با این کابوس تکراری

می دونی که یدنیا به احساسم بدهکاری

همون شب که تو آغوشت هوای رفتنو دیدم

خودم خواستم ازم رد شی نفهمی دیگه فهمیدم

یجوری رفتی از دستم که حتی از خودم سیرم

که حتی با خیالتم شبا دلشوره میگیرم

تو رفتی و همه چشما دل بی تابم…

…to raftiyo hame cheshma dele bitabam

نگاهت پر فریب کی واست این راهو آسون کرد

negahet por faribe ki vasat in raho asoon kard

ترانه آهنگ کابوس تکراری از امین و امید

تو رفتی و همه چشما دل بی تابم…

…to raftiyo hame cheshma dele bitabam

نگاهت پر فریب کی واست این راهو آسون کرد

negahet por faribe ki vasat in raho asoon kard

مدارا می کنم هر شب با این کابوس تکراری

می دونی که یدنیا به احساسم بدهکاری

همون شب که تو آغوشت هوای رفتنو دیدم

خودم خواستم ازم رد شی نفهمی دیگه فهمیدم

یجوری رفتی از دستم که حتی از خودم سیرم

که حتی با خیالتم شبا دلشوره میگیرم

تو رفتی و همه چشما دل بی تابم…

…to raftiyo hame cheshma dele bitabam

نگاهت پر فریب کی واست این راهو آسون کرد

negahet por faribe ki vasat in raho asoon kard