loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ من و انتظارو کابوس تنهایی,    دانلود آهنگ منو رها کن مهدی یراحی با کیفیت 320,    مهدی یراحی منو رها کن ریمیکس,    آهنگ منو

حسین بازدید : 87 دوشنبه 10 دی 1397



,    دانلود آهنگ من و انتظارو کابوس تنهایی
,    دانلود آهنگ منو رها کن مهدی یراحی با کیفیت 320
,    مهدی یراحی منو رها کن ریمیکس
,    آهنگ منو رها کن از این فکر تنهایی اپارات
,    مهدی یراحی منو رها کن آهنگها
,    متن آهنگ منو رها کن مهدی یراحی
,    دانلود اهنگ تنها منو رها کن
,    رضا صادقی و مهدی یراحی منو رها کن
,    دانلود آهنگ منو رها کن از مهدی یراحی mp3

,   

 

/ منو انتظارو کابوسو تنهایی ♪♭

/ منو حس اِینکه هر لحظه اینجایی ♪♭
/ دارم آیینه هارو گُم میکنم کم کم ♪♭

/ تو رو هر طرف رو میکُنم میبینم ♪♭
/ نگو از تو چشم هام چیزی نمیخونی ♪♭

 

/ تو که هر لحظه حالم رو میدونی ♪♭
/ اگه این بهار هم برنگردی خونه ♪♭

/ دیگه چیزی از من یادت نمیمونه ♪♭
/ منو رها کن از این فکر تنهایی ♪♭

/ تو نرفتی نه تو هنوزم اینجایی ♪♭
/ دارم از خودم با فکر تو رد میشم ♪♭

/ دارم عاشقی رو با تو بلد میشم ♪♭

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

https://upmusics.com/







برچسب ها دانلود آهنگ من و انتظارو کابوس تنهایی دانلود آهنگ منو رها کن مهدی یراحی با کیفیت 320 مهدی یراحی منو رها کن ریمیکس آهنگ منو رها کن از این فکر تنهایی اپارات مهدی یراحی منو رها کن آهنگها متن آهنگ منو رها کن مهدی یراحی دانلود اهنگ تنها منو رها کن رضا صادقی و مهدی یراحی منو رها کن دانلود آهنگ منو رها کن از مهدی یراحی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو