loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ کم کم جازمینکم کم داره عشقم زیادتر میشه بیشتربه تو وابسته میشم خسته میشم خسته میشممی مونه به یادم ناز و ادات یه نیم نگاهم اصلاًنمی ره می مونه نمی ره می دونه فقط پای تو نشستمچشماتو می بندم دورتو م

حسین بازدید : 161 جمعه 14 دی 1397

آهنگ کم کم جازمین

کم کم داره عشقم زیادتر میشه بیشتر
به تو وابسته میشم خسته میشم خسته میشم
می مونه به یادم ناز و ادات یه نیم نگاهم اصلاً
نمی ره می مونه نمی ره می دونه فقط پای تو نشستم
چشماتو می بندم دورتو می گردم
تو دستمه دستات دستات


نمیشه همیشه دوری بین ما عادت شه
بیا و نذار که این دل با دل تو بد شه
همیشه می خوام بدونی وقتی که من نباشم
به یاد من بمونی نخوای ازت جدا شم

بیشتر شده بیشتر دیگه احساس این دل
دیگه با تو نبودن و نخوندن شده مشکل
هرچی که دارم عشقی که دارم تو قلبم مال تو
بگیر و ببر نازمو بخر فقط بم بگو عزیزم
چشماتو می بندم دورتو می گردم
تو دستمه دستات دستات

می دونی که من دیوونم فکرتو خوب می دونم
اگه دروغ ببافی از تو چشات می خونم
من از تموم دنیا فقط خودت رو دارم
چه خوبه به من تو بگی فقط تورو دوست دارم







برچسب ها متن آهنگ کم کم جازمین تکست آهنگ کم کم جازمین شعر آهنگ کم کم جازمین کد آهنگ کم کم جازمین دانلود آهنگ کم کم جازمین آهنگ کم کم جازمین آهنگ کم کم جازمین فول آلبوم جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو