loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ شیطون بلا جازمینتوی شهر خوشگلا من از همه خوشگلترمبا همه ناز و ادام دل پسرا رو می برممن شادم و هیچ غمی ندارماز درد و غم و غصه بیزارممن شادم و هیچ غمی ندارماز درد و غم و غصه بیزارممن شیطون بلای مهر

حسین بازدید : 115 جمعه 14 دی 1397

آهنگ شیطون بلا جازمین

توی شهر خوشگلا من از همه خوشگلترم
با همه ناز و ادام دل پسرا رو می برم
من شادم و هیچ غمی ندارم
از درد و غم و غصه بیزارم
من شادم و هیچ غمی ندارم
از درد و غم و غصه بیزارم



من شیطون بلای مهربونم
آتیش پاره محلمونم
همه میگن که من شیرین زبونم
خیلی خوشگلم خودم می دونم

من شیطون بلای مهربونم
آتیش پاره محلمونم
همه میگن که من شیرین زبونم
خیلی خوشگلم خودم می دونم

هرچی پسره آسی ز دستم
دل یکی یکیشونو من شکستم
چشمک می زنم بهم می خندن
ولی به هیچکدوم دل نمی بندم
با هر قدمم عشوه می ریزم
با عطر تنم محله رو به هم می ریزم

من شیطون بلای مهربونم
آتیش پاره محلمونم
همه میگن که من شیرین زبونم
خیلی خوشگلم خودم می دونم
من شیطون بلای مهربونم
آتیش پاره محلمونم
همه میگن که من شیرین زبونم
خیلی خوشگلم خودم می دونم







برچسب ها متن آهنگ شیطون بلا جازمین تکست آهنگ شیطون بلا جازمین شعر آهنگ شیطون بلا جازمین کد آهنگ شیطون بلا جازمین دانلود آهنگ شیطون بلا جازمین آهنگ شیطون بلا جازمین آهنگ شیطون بلا جازمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو