loading...

دانلود موزیک درخواستی

میشه هیچ چی رو ندید فقط نگاه کرد! روزای مقدس و خوب رو فدا کرد اما عشق فریاد یک درد عمیقه دوای عشقو نمیشه بی صدا کرد غربت صدای گریم درد بی تو بودنه بی صدا شکستنم صدای شعرای منه مثل خوشبختی تو دو

حسین بازدید : 75 سه شنبه 18 دی 1397

میشه هیچ چی رو ندید

فقط نگاه کرد!

روزای مقدس و خوب رو فدا کرد

اما عشق فریاد یک درد عمیقه

دوای عشقو نمیشه بی صدا کرد

غربت صدای گریم درد بی تو بودنه

بی صدا شکستنم صدای شعرای منه

مثل خوشبختی تو دوری از من اما همیشه

طعم گریه های تو تلخیه حرفای منه

من مصیبتو با رفتنت شناختم!

به جای ترانه هام مرثیه ساختم

قصه هام غم نامه ای برای تو شد

هر کلام من فقط صدای تو شد

از منم به من تو نزدیکتری اما همیشه

سردیه دوریه تو از تن من دور نمیشه

درد این فاصله ها منو به فریاد میکشه

توی خرمنه سکوتم شعله های آتیشه

 

دانلود آهنگ

 

منبع: نیوسانگ

 







برچسب ها ahang jadid Black Cats Download New music new music Zendegiye Tazeh آهنگ جدید بلت کس آهنگ جدید گروه بلک کتس بلک کتس دانلود آهنگ دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید بلک کتس دانلود آهنگ زندگیه تازه دانلود آهنگ زندگیه تازه از بلک کتس دانلود اهنگ دانلود اهنگ جدید زندگیه تازه منو تنهایی خوبم منو تنهایی خوبم منو آدم تو آینه پخش آنلاین گروه بلک کتس گروه بلک کتس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو