loading...

دانلود موزیک درخواستی

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ بشه من خیلی وقته دلتنگه خودمم میدونی که تو چشمات به در من سردتر شدم تو خوب بودی ولی من بدتر شدم تو حساس میشدی حتی رو لباسه تنم دیگه اس ام اس نمیدی بگی برگر

حسین بازدید : 67 سه شنبه 18 دی 1397

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ بشه

من خیلی وقته دلتنگه خودمم میدونی که

تو چشمات به در من سردتر شدم

تو خوب بودی ولی من بدتر شدم

تو حساس میشدی حتی رو لباسه تنم

دیگه اس ام اس نمیدی بگی برگرد گلم

نگاه کن خستم دیگه مثه اون روزا نیست

بهت فکر نمیکنم نه حسه اون روزا نیست

ببین هنوز اون اخلاقه بچگیمو دارم اما یخ زده دلم انگار عشق اون روزا نیست

نه عکسامو ببین نه صدامو گوش کن

هر چی بینه ما گذشت تو هم برو فراموش کن

اون آدمی که دیدی من نیستم دیگه

میره جواب مثه تو رو با نیشخند میده

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی

تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی

یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی ما با هم ساختیم اون روزارو باختیم

تو هم منو شناختی که حالا دیگه یه آدمه عصبیم

من شیر پیرم که بد زخمیم درگیر پی بدبختیم

دیگه از صبح تا شب پس چکت نمیکنم

دیگه حرفا تو دلت نمیونه همرو که زدی تو که میگفتی ولت نمیکنم

بیخیال باش خوب چون من دیگه پیت نمیمونم

حرصاتو دادی قرصامم خوردم چی بگم دیگه بهت نمیدونم

بخن بلند بلند بیخیال شو بخند گلم تو هم خالی تر میشی

خوب بودی میخوای عالی تر باشی هر جا رد بشی اسمم اونجا هست

دیگه نمیتونی واسه ما شر بشی بگو تا خسته شی

خستگیامو زیر زمین در کرد تنهام ولی نمیگم برگرد

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی

تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی

یه خاطره کاشتی تو دلی که باختی

ما با هم ساختیم اون روزارو باختیم

تو هم منو شناختی که حالا دیگه یه آدمه عصبیم

همه چی خوبه دلت واسه دیوونه بازیام تنگ شده

نه ولی من دلم واسه تو تنگ نشده

دانلود آهنگ عصبیم از بهزاد پکس

دانلود آهنگ

 


 







برچسب ها Download New Song Behzad Pax Asabiam 2 بهزاد پکس بهزاد_پکس تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه تکست و متن آهنگ جدید بهزاد پکس عصبیم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام عصبیم 2 دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس عصبیم2 دانلود آهنگ رپ جدید بهزاد پکس دانلود آهنگ عصبیم از بهزاد پکس دانلود اهنگ جدید ایرانی دانلود اهنگ رپ جدید دانلود موزیک ایرانی متن آهنگ عصبیم ۲ بهزاد پکس ورژن جدید آهنگ عصبیم از بهزاد پکس پخش آنلاین آهنگ و موزیک عصبیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو