loading...

دانلود موزیک درخواستی

منو تنهاییِ خوبم منو آدم تو آینه , منو زندگی بعد از تو داره دوباره میسازه منو خندیدن با مردم منو احساس آرامش , منو خوابیدن بی غصه منو خوابیدن با لبخند منو این احساس تازه منو زندگی تازه , توی روز گرم

حسین بازدید : 71 سه شنبه 18 دی 1397

منو تنهاییِ خوبم منو آدم تو آینه , منو زندگی بعد از تو داره دوباره میسازه

منو خندیدن با مردم منو احساس آرامش , منو خوابیدن بی غصه منو خوابیدن با لبخند

منو این احساس تازه منو زندگی تازه , توی روز گرم تابستون توی شب سرد زمستون

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

دیگه تو این دوره زمونه کی غیر من برام میمونه

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

منو رقصیدن تو بارون یا درد و دل با دریا , منو خوندن یه آواز وقت راه رفتن رو برگا

من خوشم با دلخوشی هام دیگـه هیچکسو نمیخوام , دیگه هیچکسو نمیخوام

توی روز گرم تابستون توی شب سرد زمستون

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

دیگه تو این دوره زمونه , کی غیـر من برام میمونه

منو خودم با هم خوشبختیم , آره میشه میبینی میتونم


منبع: نیوسانگ

دانلود آهنگ







برچسب ها ahang jadid Black Cats Download New music new music Zendegiye Tazeh آهنگ جدید بلت کس آهنگ جدید گروه بلک کتس بلک کتس دانلود آهنگ دانلود آهنگ بلک کتس زندگیه تازه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید بلک کتس دانلود آهنگ زندگیه تازه دانلود آهنگ زندگیه تازه از بلک کتس دانلود اهنگ دانلود اهنگ جدید زندگیه تازه منو تنهایی خوبم منو تنهایی خوبم منو آدم تو آینه پخش آنلاین گروه بلک کتس گروه بلک کتس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو