loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ فقط تو مقصری,    دانلود اهنگ شری ام,    اهنگ شری ام کابوس,    دانلود اهنگ کابوس از شریم,  &nb

حسین بازدید : 41 سه شنبه 25 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ فقط تو مقصری
,    دانلود اهنگ شری ام
,    اهنگ شری ام کابوس
,    دانلود اهنگ کابوس از شریم
,    دانلود اهنگ shery m kaboos
,    دانلود آهنگ جدید شری ام
,    دانلود اهنگ از شری
,    دانلود اهنگ شری ام عادت
,    دانلود اهنگ منو هرشب خود ازاری

دیگه آروم نمیگیرم خوابم نمیبره نه نمیشه نه لعنتی زمان نمیگذره
فکر تو یه ثانیه از سرم نمیپره همه بهم زخم میزنن زخم تو کاری تره
یه خواهشم ازت درسته یا غلط میخوام ازت فقط برگرد
منو سر و درد بیداری من و روزای تکراری منو هرشب خودآزاری فقط تو مقصری
هوا بی تو نفس گیره چقدر سرده دلگیره دلم آروم نمیگیره فقط تو مقصری
یه تیکه از دلم رو کندی و رفتی نگفتی بعد تو چه حالی میشم
یه سایه ت تو انگاری باهامه همه میگن بهم روانپریشم نموندی پیشم آروم نمیشم
منو سر و درد بیداری من و روزای تکراری منو هرشب خودآزاری فقط تو مقصری
هوا بی تو نفس گیره چقدر سرده دلگیره دلم آروم نمیگیره فقط تو مقصری

 

https://www.cdmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ فقط تو مقصری دانلود اهنگ شری ام اهنگ شری ام کابوس دانلود اهنگ کابوس از شریم دانلود اهنگ shery m kaboos دانلود آهنگ جدید شری ام دانلود اهنگ از شری دانلود اهنگ شری ام عادت دانلود اهنگ منو هرشب خود ازاری متن اهنگ منو هرشب خود ازاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو