loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی صاد ارزوت کردم ,Download Music,دانلود آهنگ جدید مهدی صاد ارزوت کردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی صاد ارزوت کردم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام مهدی ص

حسین بازدید : 607 پنجشنبه 27 دی 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی صاد ارزوت کردم ,Download Music,دانلود آهنگ جدید مهدی صاد ارزوت کردم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی صاد ارزوت کردم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام مهدی صاد ارزوت کردم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مهدی صاد ارزوت کردم با کیفیت 320,متن آهنگ مهدی صاد ارزوت کردم ,مهدی صاد ارزوت کردم,

 

آرزوت کردم براورده شو جونم

به تو این حال و هر ثانیه مدیونم حاله من خوبه با تو

مهربونم وقتی میخندی تو مثله مجنونم از دست تو

وای دلم وای دلت وای دلامون وابستت شدم

تور میخوامت بیا قبول کن عاشقیم هردوتامون از دست تو

زندگی با تو عشقم ارزومه

دریا ازم دوره مثل قیلم مجبوره

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

http://www.hesslove.ir/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی صاد ارزوت کردم Download Music دانلود آهنگ جدید مهدی صاد ارزوت کردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی صاد ارزوت کردم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام مهدی صاد ارزوت کردم دانلود آهنگ دانلود آهنگ مهدی صاد ارزوت کردم با کیفیت 320 متن آهنگ مهدی صاد ارزوت کردم مهدی صاد ارزوت کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو