loading...

دانلود موزیک درخواستی

Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره  ,دانلود آهنگ جدید دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره ,متن آهنگ,دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره ,دانلود آهنگ,دانلود

حسین بازدید : 167 جمعه 28 دی 1397

Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره  ,دانلود آهنگ جدید دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره ,متن آهنگ,دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره  ,دانلود آهنگ دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره  ,

 

متن آهنگ دست من نیست مهدی جهانی

دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره تو که خوب میدونی نداره چاره
دست من نیست اگه بارون میاد یادت میوفتم به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم
بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره دل من میل دلداری نداره

 

http://razmusic.ir/

دانلود آهنگ دمو







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره دانلود آهنگ جدید دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره متن آهنگ دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره دانلود آهنگ دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دست من نیست اگه انقد دلم هواتو داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو