loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند راه شب,    دانلود اهنگ چه روزگاری شد,    دانلود آهنگ روبراه مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند حیف,&nbs

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 03 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند راه شب
,    دانلود اهنگ چه روزگاری شد
,    دانلود آهنگ روبراه مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند حیف
,    اهنگ روبه راه
,    اهنگ مهدی احمدوند نرو
,    مهدی احمدوند روانی
,    دانلود آهنگ ساعت هفت از مهدی احمدوند
,    دانلود کامل آهنگ روانی مهدی احمدوند
,

 

 

 

چه روزگاری شد

همه با هم بدن

تو این مسیر تاریک

از رو به رو بهم زنگ زدن ♪♪♫♫♪♪♯

یه حرفایی از عشق آدما بهم زدن

روزای سخت که رسید

حالمو بهم زدن

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی من مثل تا همو دیدیم خندیدیم ♪♪♫♫♪♪♯

خستت میکنه کارای آدما

ساعتای بی دقیقه

کم دیدی

UpMusicTag دانلود آهنگ مهدی احمدوند رو به راه

تو مثل من حالت آروم نبوده

مثل من تا با همیم حالت خوبه

یه ساعت ندید تو یه ساله

غصه تو قلبم داره تند تند میکوبه

روزای خوب تو راهن

حالم رو به راه

راه بی تو بی راهه♪♪♫♫♪♪♯

آسمونو نگاه کن نباشی انگار شب من بی ماهه

حالم رو به راهه بی تو زندگی سیاهه

آسمونو نگاه کن , ستارمون قد ماهه

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی مثل من تا همو دیدیم خندیدیدم

خستت میکنه کارای آدما ساعتای بی دق دقه کم دیدی

مثل من تا با همیم حالت خوبه ♪♪♫♫♪♪♯

یه ساعت ندیدن تو یه ساله

غصه تو قلبم داره تند تند میکوبه

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند راه شب دانلود اهنگ چه روزگاری شد دانلود آهنگ روبراه مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند حیف اهنگ روبه راه اهنگ مهدی احمدوند نرو مهدی احمدوند روانی دانلود آهنگ ساعت هفت از مهدی احمدوند دانلود کامل آهنگ روانی مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو