دانلود آهنگ مهدی احمدوند دلتنگی

Download Music Mehdi Ahmadvand Deltangi

آهنگ مهدی احمدوند بنام دلتنگی

تو خیابون زیر نور چراغا

ساعت از نصفه شبم گذشته بود

دانلود آهنگ مهدی احمدوند دلتنگی

 

متن آهنگ دلتنگی از مهدی احمدوند

تو خیابون زیر نور چراغا

ساعت از نصفه شبم گذشته بود

جز من و تنهایی و پیاده رو

خبر از عابر دیگه ای نبود

بادی که درختا رو تکون میداد

روی سنگفرشا رو برگ پوشونده بود

مثل هر شب دوباره دلتنگی

منو سمت خونه تون کشونده بود

هنوزم وقتی که نزدیکت میشم

نفسم حبس میشه توی سینه

بی هوا زل می زنم به خونه تون

آخه کار هر شب من اینه

هنوزم وقتی که رد میشم از اون

کوچه ای که خاطراتم توشه

بی هوا زل می زنم به خونه تون
bi hava zol mizanam be khonaton

خونه ای که چراغاش خاموشه
khonei ke cheraghash khamoshe

یاد اون شبا می افتادم که

بوی عطرت می اومد با بارون

شبی که یه خرده سردت شده بود

وقتی رد می شدیم از این خیابون

چراغ اتاق تو روشن بود

خیلی دیره تو چرا بیداری

روی خوش باوری دلواپستم

شاید از دوری من بیماری

هنوزم وقتی که نزدیکت میشم

نفسم حبس میشه توی سینه

بی هوا زل می زنم به خونه تون
bi hava zol mizanam be khonaton

آخه کار هر شب من اینه

هنوزم وقتی که رد میشم از اون

کوچه ای که خاطراتم توشه

بی هوا زل می زنم به خونه تون
bi hava zol mizanam be khonaton

خونه ای که چراغاش خاموشه
khonei ke cheraghash khamoshe

ترانه آهنگ دلتنگی از مهدی احمدوند

هنوزم وقتی که نزدیکت میشم

نفسم حبس میشه توی سینه

بی هوا زل می زنم به خونه تون
bi hava zol mizanam be khonaton

آخه کار هر شب من اینه

هنوزم وقتی که رد میشم از اون

کوچه ای که خاطراتم توشه

بی هوا زل می زنم به خونه تون
bi hava zol mizanam be khonaton

خونه ای که چراغاش خاموشه
khonei ke cheraghash khamoshe