loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دوری من صاحب شده,    سامان جلیلی بهونه,    آکورد آهنگ اعتراف سامان جلیلی,    دانلود آهنگ سامان جلیلی اعتراف,&nb

حسین بازدید : 69 جمعه 05 بهمن 1397



,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دوری من صاحب شده
,    سامان جلیلی بهونه
,    آکورد آهنگ اعتراف سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی اعتراف
,    سامان جلیلی به جون تو
,    دانلود اهنگ حبس ابد سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ شعله دار از سامان جلیلی
,    سامان جلیلی قسم
,    دانلود اهنگ کلنجار سامان جلیلی

فهمیدی رد چشات چجوری برملا شده

به درد برگشتن من دل تو مبتلا شده

دانلود آهنگ سامان جلیلی اعتراف

 

متن آهنگ اعتراف از سامان جلیلی

فهمیدی رد چشات چجوری برملا شده

به درد برگشتن من دل تو مبتلا شده

میشنه پای اعتراف وقتی یه لحظه با منه

تو بیا چشات حرفشو بامن میزنه

چی شده نبودنم برای تو جالب شده برای تو جالب شده

تموم دنیای تو دوری من صاحب شده دوری من صاحب شده

عجیبه واسه من که تو احساس دلتنگی کنی
ajibe vaseman ke to ehsas deltangi koni

برگردی از تصمیم تو بگی به من فک میکنی
bargardi az tasmim to begi be man fek mikoni

موندم چجوری شد دلت جرات رفتن به تو داد به ذهنتم خطور نکرد

چی ممکنه سرت بیاد

دنیا چه تحفیفی واسه خطای امسال تو داشت

برای جرم دلخوشی پیگرد قانونی نداشت

چی شده نبودنم برای تو جالب شده برای تو جالب شده

تموم دنیای تو دوری من صاحب شده دوری من صاحب شده

عجیبه واسه من که تو احساس دلتنگی کنی
ajibe vaseman ke to ehsas deltangi koni

برگردی از تصمیم تو بگی به من فک میکنی
bargardi az tasmim to begi be man fek mikoni

ترانه آهنگ اعتراف از سامان جلیلی

دنیا چه تحفیفی واسه خطای امسال تو داشت

برای جرم دلخوشی پیگرد قانونی نداشت

چی شده نبودنم برای تو جالب شده برای تو جالب شده

تموم دنیای تو دوری من صاحب شده دوری من صاحب شده

عجیبه واسه من که تو احساس دلتنگی کنی
ajibe vaseman ke to ehsas deltangi koni

برگردی از تصمیم تو بگی به من فک میکنی
bargardi az tasmim to begi be man fek mikoni

https://www.bibakmusic.com/5410/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81.html







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی دوری من صاحب شده سامان جلیلی بهونه آکورد آهنگ اعتراف سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی اعتراف سامان جلیلی به جون تو دانلود اهنگ حبس ابد سامان جلیلی دانلود آهنگ شعله دار از سامان جلیلی سامان جلیلی قسم دانلود اهنگ کلنجار سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو