loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی واسم سخته جدایی,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید,    آهنگ تاوان سامان جلیلی,    دانلود آهنگ بی قرار

حسین بازدید : 73 یکشنبه 07 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی واسم سخته جدایی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید
,    آهنگ تاوان سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ بی قرار سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ زمونه از سامان جلیلی
,    سامان جلیلی تلافی
,    سامان جلیلی کاری به کارم نداری
,    متن آهنگ کار من نیست سامان جلیلی

,   

 

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی

گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی

نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم

آخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم

واسم سخته جدایی بی تو دنیایی ندارم

زندگیم تیره و تاره بی تو فردایی ندارم

بی تو همدمی ندارم

 اصلا بی تو موندن کار من نیست

کاش بدونی که به جز تو هیچکسی دور و برم نیست

وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه

بدون یاد تو با من لحظه لحظه پیش رومه

وجودت مال من بود از من تنها نگیرش

این تن خستمو حالا که میبینی اسیره

چشمای تو مال من بود دیگه نگاهتم ندارم

اگه چشماتو بگیری من دیگه چیزی ندارم

چشمای تو نمیبینه حلقه ی اشک توی چشمام

من واست میمردم اما باز خالیه دستام

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
http://www.aban-music.com







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی واسم سخته جدایی دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید آهنگ تاوان سامان جلیلی دانلود آهنگ بی قرار سامان جلیلی دانلود آهنگ زمونه از سامان جلیلی سامان جلیلی تلافی سامان جلیلی کاری به کارم نداری متن آهنگ کار من نیست سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو