loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ چرا مادر مرا بیست ساله کردی,    دانلود آهنگ خوشا روزی که من پنج ساله بودم با لینک مستقیم,    متن چرا مادر مرا بیست ساله کردی,  &

حسین بازدید : 3241 سه شنبه 09 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ چرا مادر مرا بیست ساله کردی
,    دانلود آهنگ خوشا روزی که من پنج ساله بودم با لینک مستقیم
,    متن چرا مادر مرا بیست ساله کردی
,    دانلود اهنگ الهی خیر نبینی سر گروهبان
,    بسوزد آنکه خدمت را بنا کرد
,    دانلود آهنگ در مورد سربازی
,    گروهبانان مرا بیچاره کردند
,    لباس آشخوری رنگ زمینه
,    اهنگ کردی غمگین سربازی

,   

,   

 

 

 

 

 

http://nakaman.in

 

خوشا روزی که من پنج ساله بودم

توی اون کوچه ها آواره بودم

چرا مادر مرا بیست ساله کردی

توی این پادگان آواره کردی

دانلود آهنگ سربازی و خدمت

گروبانا مرا بیچاره کردن

لباس شخصیم رو پاره کردن

لباس سربازی رنگ زمینه

که مادر غم مخور دنیا همینه

دانلود آهنگ سربازی و خدمت

دم دروازه ی جهرم رسیدم

صدای طبل و شیپورو شنیدم

نوشتم نامه ای روی گل یاس

به جهرم میروم با کله تاس

نوشتم نامه ای با برگ چایی

کلاغ پر میروم مادر کجایی

دانلود آهنگ سربازی و خدمت

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی

دست رو موهات کی میکشه؟

وقتی که مو نداری…

شبای این پادگان وای که چقدر دلگیره

جارو به دستم میدن قلب و دلم میگیره

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ چرا مادر مرا بیست ساله کردی دانلود آهنگ خوشا روزی که من پنج ساله بودم با لینک مستقیم متن چرا مادر مرا بیست ساله کردی دانلود اهنگ الهی خیر نبینی سر گروهبان بسوزد آنکه خدمت را بنا کرد دانلود آهنگ در مورد سربازی گروهبانان مرا بیچاره کردند لباس آشخوری رنگ زمینه اهنگ کردی غمگین سربازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو