loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ چرا پیش غریبه ها میکنی دلبری,    دانلود اهنگ تو واسم دلبری کن ببین چیکار واست میکنم,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم,  

حسین بازدید : 62 سه شنبه 09 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ چرا پیش غریبه ها میکنی دلبری
,    دانلود اهنگ تو واسم دلبری کن ببین چیکار واست میکنم
,    دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم
,    دانلود آهنگ تو با من مهربون باش من برات میمیرم
,    مرتضی اشرفی برات میمیرم
,    دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی سلام عشقم
,    آهنگ مرتضی اشرفی عزیزم
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی جذاب
,    دانلود اهنگ سلام عشقم از مرتضی اشرفی

,   

 

سلام عشقم بعد من بگو ها لب تو می خنده

بگو عشقم اشتباه میبینم دلت به غریبه ها نگو که دل می بنده

آخه دیوونه میشم ببینم عشقم داره با غریبه ها می خنده

بهت گفتم نمی فهمی تو دورات و بزن یه روزی برمیگردی ولی بد کردی

تو با من مهربون باش من برات میمیرم برات میمیرم برات میمیرم

آخه بی معرفت می خوام بد پیش تو گیرم بد پیش تو گیرم

چرا پیش غریبه ها می کنی دلبری تو بی من

دلبری تو بی من دلبری تو بی من

تو واسم دلبری کن ببین چیکار واست می کنم

چیکار واست می کنم چیکار واست می کنم

♫   ♫   ♫  ♫

♫   ♫   ♫   ♫

دست من نمک نداشت هرچی عشقت غصه داشت

باز که خندیدم یه وقت یکی نگه دوستم نداشت

اگه عشقم دل تو بی من آروم میگیره

میرم که یه وقت نگی عشقت معرفت نداشت

نگی که کم گذاشت

تو با من مهربون باش من برات میمیرم برات میمیرم برات میمیرم

آخه بی معرفت می خوام بد پیش تو گیرم بد پیش تو گیرم

چرا پیش غریبه ها می کنی دلبری تو بی من

دلبری تو بی من دلبری تو بی من

تو واسم دلبری کن ببین چیکار واست می کنم

چیکار واست می کنم چیکار واست می کنم

http://next1.ir/

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Now Download

 

Mp3دانلود آهنگ با کیفیت 320Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ چرا پیش غریبه ها میکنی دلبری دانلود اهنگ تو واسم دلبری کن ببین چیکار واست میکنم دانلود اهنگ مرتضی اشرفی من برات میمیرم دانلود آهنگ تو با من مهربون باش من برات میمیرم مرتضی اشرفی برات میمیرم دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی سلام عشقم آهنگ مرتضی اشرفی عزیزم دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی جذاب دانلود اهنگ سلام عشقم از مرتضی اشرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو