loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دوست دارم قدر آسمون پر ستاره,    دانلود آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی, &nb

حسین بازدید : 408 پنجشنبه 11 بهمن 1397



,    دانلود آهنگ دوست دارم قدر آسمون پر ستاره
,    دانلود آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره
,    دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره
,    آهنگ آسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه
,    سامان جلیلی دوست دارمت
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم
,    دانلود آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند

,   





دنباله یه حرف تازه / توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقم / این ترانه رو سرودم
تو عبور واژه ها که / پشت هم پِ یش میگشتم
آخرش رسید به این حرف / دوست دارم و نوشتم
دوست دارمو نوشتم

من دوست دارم قدره / آسمون پر ستاره
جوری که سمت تو میام / بی اراده بی اشاره
بی اراده بی اشاره / من دوست دارم قدره

قدری که تو نمیدونی / قدری که بگم تا ابد
توی خاطرم میمونی / توی خاطرم میمونی

♫♫♫

سمت من نشونه رفته / تیره عشق تو عزیزم
دخل من اومده انگار / بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یدونست / اصلنم همتا نداره
تو همیشه مثل بارون / روی دلِ تو میباره
روی دله تو میباره / من دوست دارم قدره

آسمون پر ستاره / جوری که سمت تو میام
بی اراده بی اشاره / بی اراده بی اشاره

من دوست دارم قدره / قدری که تو نمیدونی
قدری که بگم تا ابد / توی خاطرم میمونی
توی خاطرم میمونی..

  

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم قدر آسمون پر ستاره دانلود آهنگ محسن یگانه من دوست دارم قد آسمون پرستاره دانلود آهنگ تورو دوست دارم سامان جلیلی دانلود اهنگ اسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره آهنگ آسمون پر ستاره تواین لحظه ها دوباره دانلود اهنگ سامان جلیلی دنبال یه حرف تازه سامان جلیلی دوست دارمت دانلود اهنگ سامان جلیلی دوست دارم چرا نمیتونی باشی کنارم دانلود آهنگ دوست دارم سامان جلیلی و مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو