loading...

دانلود موزیک درخواستی

    متن ترانه سینا سرلک به نام عشق عشق وسط مرگ و زندگیعشق یعنی تو به همین سادگیعشق یعنی تو مال خودم باشیعشق یعنی سکوت و نگاه به توعشق یعنی برداری نقابت وعشق یعنی یه دفتر نقاشیبکش به کوچه

حسین بازدید : 83 پنجشنبه 25 بهمن 1397

 

 

متن ترانه سینا سرلک به نام عشق

عشق وسط مرگ و زندگی
عشق یعنی تو به همین سادگی
عشق یعنی تو مال خودم باشی
عشق یعنی سکوت و نگاه به تو
عشق یعنی برداری نقابت و
عشق یعنی یه دفتر نقاشی
بکش به کوچه پای رویامو
با تو عوض شد آرزوهامو
بگیر به بازی کل دنیامو
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم
بگو ایندفعه دیر نرسیدم
با تو از همه دنیا بریدم

 

|بازنشر: دانلود آهنگ درخواستی منبع: نکست وان موزیک|

دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم
بگو ایندفعه دیر نرسیدم
با تو از همه دنیا بریدم
من از تو تا خودم غزل گفتم
من عاشقت شدم غزل گفتم
تو بغض کنی به گریه می افتم
تمام ناتمام من هستی
دلیل این جنون و سرمستی
تو پای رفتن منو بستی
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم
بگو ایندفعه دیر نرسیدم
با تو از همه دنیا بریدم
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم
بگو ایندفعه دیر نرسیدم
با تو از همه دنیا بریدم







برچسب ها متن آهنگ سینا سرلک به نام عشق دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام سینا سرلک به نام عشق سینا سرلک به نام عشق دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ سینا سرلک به نام عشق با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا سرلک به نام عشق دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام عشق متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا سرلک به نام عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو