loading...

دانلود موزیک درخواستی

لحن لبخندش هنوزم مسریه حالت چشماش آدم میکشهمثل یه بیماریه بی انتها یه دفعه میاد و کم کم میکشهبس که اسفنده تنش بی رحم بود زندگیم روی لباش کز کرده بودواسه کشتن چشماش کافی نبود این دفعه موهاشو قرمز کرده

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 25 بهمن 1397

لحن لبخندش هنوزم مسریه
حالت چشماش آدم میکشه
مثل یه بیماریه بی انتها
یه دفعه میاد و کم کم میکشه
بس که اسفنده تنش بی رحم بود زندگیم روی لباش کز کرده بود
واسه کشتن چشماش کافی نبود این دفعه موهاشو قرمز کرده بود
من تمام زندگیمو ریختم توی مرداب نگاه سرد اون بی زره
رفتم به جنگ تن به تن به ستیز خنده ی نامردا
مثل یه ویرونیه بی ابتدا مثل جنگیدن برای باختن
مثل تصویرای غرق دلهره وقتی از ما عکس می انداختن
مطمئن از این که پایانش خوشه مثل یه اسب کر میتاختم


اون فقط عشق منو از دست داد من تمام زندگیمو باختم
من تمام زندگیمو ریختم توی مرداب نگاه سرد اون بی زره
رفتم به جنگ تن به تن به ستیز خنده ی نامردا
من تمام زندگیمو ریختم توی مرداب نگاه سرد اون بی زره
رفتم به جنگ تن به تن به ستیز خنده ی نامردا

 

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام قرمز

 

|بازنشر: دانلود آهنگ درخواستی منبع: نکست وان موزیک|







برچسب ها دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام قرمز کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا یزدانی به نام قرمز کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا یزدانی به نام قرمز دانلود آهنگ بیکلام رضا یزدانی به نام قرمز دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام قرمز دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام قرمز با کیفیت 320 متن آهنگ رضا یزدانی به نام قرمز متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو