loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ مهربان,    آهنگ درباره مهربانی,    مثل بارون مهربون باش,    دانلود آهنگ دلدار علی زند وکیلی,  

حسین بازدید : 161 جمعه 26 بهمن 1397

,   
,    دانلود آهنگ مهربان
,    آهنگ درباره مهربانی
,    مثل بارون مهربون باش
,    دانلود آهنگ دلدار علی زند وکیلی
,    دانلود قطعه مهربانی
,    دانلود اهنگ بی تابی
,    دانلود اهنگ با من بیا زیبای من علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ با من بیا زیبای من تا عشق مهمانت کنم
,    دانلود آهنگ علی زند وکیلی فریاد

 

♪♪♫♫♪♪♯
بیا به افسانه ی من به خلوت خانه ی من بیا ببین چه کرده ای با دل دیوانه ی من
بیا ببین چه کرده ای با دل دیوانه ی من
به قصه ی فرشته ها دوباره بال و پر بده تو اوج عاشقانه ای به آسمان خبر بده
♪♪♫♫♪♪♯ به شهر بی خبر بگو به کوچه ها که میزنی تو را سکوت میکنم مرا صدا که میزنی ♪♪♫♫♪♪♯
با خیال تو رد شدم از شب تنهایی هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موج این دریایی میرسد به من تا ابد این همه زیبایی
بیا به دیوانگیم به خلوت خانگیم که تن دهد به شعله ات دوباره پروانگیم
چه عاشقانه میشود کنار تو زندگیم

UpMusicTag دانلود آهنگ علی زند وکیلی عطر خاطره
بگو از آرامش من از آخرین خواهش من بگو تو از زمزمه ی ترانه ی سرخوش من
تو خواب یک منظره ای خیال یک پنجره ای که میوزد نگاه تو در عطر هر خاطره ای
♪♪♫♫♪♪♯ با خیال تو رد شدم از شب تنهایی هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی ♪♪♫♫♪♪♯
ساحلت منم مو به مو موج این دریایی میرسد به من تا ابد این همه زیبایی

♪♪♫♫♪♪♯

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

https://upmusics.com/دانلود-آهنگ-علی-زند-وکیلی-عطر-خاطره/







برچسب ها دانلود آهنگ مهربان آهنگ درباره مهربانی مثل بارون مهربون باش دانلود آهنگ دلدار علی زند وکیلی دانلود قطعه مهربانی دانلود اهنگ بی تابی دانلود اهنگ با من بیا زیبای من علی زند وکیلی دانلود آهنگ با من بیا زیبای من تا عشق مهمانت کنم دانلود آهنگ علی زند وکیلی فریاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو