loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    ,    ,    دانلود آهنگ هیشکی شبیه من نیست,    متن اهنگ هیشکی شبیه تو نیست,    هیشکی شبیه تو نیست بهنا

حسین بازدید : 31 جمعه 26 بهمن 1397


,   
,   
,   
,    دانلود آهنگ هیشکی شبیه من نیست
,    متن اهنگ هیشکی شبیه تو نیست
,    هیشکی شبیه تو نیست بهنام بانی
,    دانلود آهنگ جدید مهران اتش تورو میخوام
,    دانلود آهنگ جدید مهران آتش کی جز تو

,   

 

متن آهنگ مهران آتش هیشکی شبیه تو نیست

هر لحضه واسه تو می تپه قلبی که بی تو ناراحته واسه دیدن چشمای تو دلم این روزا بی طاقته

نمیدونی چه سخته برام بی تو تنهایی قدم زدن تمام عابرهای شهر تو رو دیدن کنار من

هیچی شبیه تو نیست کجا پیت بگردم تمام آروزمی بی یه کوه دردم

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

چشامو تا که میبندم تورو میبینم کنارم هنوز مثل گذشته واسه تو بی قرارم

نمیدونی وقتی تورو ندارم هر کجا تو باشی قلب منم باهاته آرامش لحضه هام تو آهنگ صداته

همه زندگیمه برقی که تو نگاته

هیچی شبیه تو نیست کجا پیت بگردم تمام آروزمی بی یه کوه دردم

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

هر لحضه واسه تو می تپه قلبی که بی تو ناراحته واسه دیدن چشمای تو دلم این روزا بی طاقته

نمیدونی چه سخته برام بی تو تنهایی قدم زدن تمام عابرهای شهر تو رو دیدن کنار من

هیچی شبیه تو نیست کجا پیت بگردم تمام آروزمی بی یه کوه دردم

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

چشامو تا که میبندم تورو میبینم کنارم هنوز مثل گذشته واسه تو بی قرارم

نمیدونی وقتی تورو ندارم هر کجا تو باشی قلب منم باهاته آرامش لحضه هام تو آهنگ صداته

همه زندگیمه برقی که تو نگاته

هیچی شبیه تو نیست کجا پیت بگردم تمام آروزمی بی یه کوه دردم

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده

هیچی شبیه تو نیست دلم هواتو کرده نیستی ببنی دنیام چه ساکتو چه سرده

http://sakhamusic.ir/mehran-atash-called-hishki-shabihe-to-nist/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ هیشکی شبیه من نیست متن اهنگ هیشکی شبیه تو نیست هیشکی شبیه تو نیست بهنام بانی دانلود آهنگ جدید مهران اتش تورو میخوام دانلود آهنگ جدید مهران آتش کی جز تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو