loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم ,حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد ملک لو میدون

حسین بازدید : 53 شنبه 27 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم ,حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم با کیفیت 320,متن آهنگ حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم,

 

 

متن آهنگ حامد ملک لو تنهایی

♪♫♪♫♪♫
میدونی ♪ که بی تو میمیرم ♪ نباشی … !!  ♪♪
اگر ♪ با کسی دیگه ای آشنا شی … !! ♪♪
من ♪ جز تو که دیگه کسی را ندارم !! ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من ♪ جدا شی … ♪♪
تو ♪ دست های عاشق تو جون میگیره ♪ آرزوهای من !! ♪♪
واسه ♪ چشم های ناز تو میمیره تو آس ♪ چشمهای من … ♪♪
بی ♪ تو میمیرم میدونی یا نه !! ♪♪
گل من باشی می تونی یا نه … ♪♪
بی تو میمیرم میدونی ♪ که بی تو میمیرم !! ♪♪
میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی !! ♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم … ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من ♪ جدا شی !! ♪♪
میدونی ♪ که برا تو من بی قرارم … ♪♪
فکری به جز چشمهای ♪ خیست ندارم !! ♪♪
تو ♪ مثل خورشیدی میمونی واسه ی من … ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم !! ♪♪

آهنگ قدیمی میدونی که

میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … !! ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی …  !!♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم !! ♪♪
میمیرم  ♪ اگه یه روز از من جدا شی … ♪♪
میدونی که برا تو من  ♪ بی قرارم !! ♪♪
فکری ♪ به جز چشمهای خیست ندارم … ♪♪
تو مثل ♪ خورشیدی میمونی واسه ی من !! ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم … ♪♪
عاشق ♪ نبودی که ببینی چی کشیدم از این تنهایی !! ♪♪
نمیدونی تو چه سخته برام بی فردایی … ♪♪
واسه قلب من میمونی ♪ یا نه !! ♪♪
بی ♪ تو میمیرم میدونی یا نه …  ♪♪
واسه ♪ قلب من میمونی یا نه !! ♪♪
میدونی که بی تو ♪ میمیرم … ♪♪

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

میدونی ♪ که بی تو میمیرم نباشی … !! ♪♪
اگه با کسی دیگه ای ♪ آشنا شی … !! ♪♪
من ♪ جز تو که کسی رو ندارم !! ♪♪
میمیرم اگه یه روز از من جدا شی … ♪♪
میدونی که برا تو من ♪ بی قرارم !! ♪♪
فکری ♪ به جز چشمهای خیست ندارم … ♪♪
تو مثل ♪ خورشیدی میمونی واسه ی من !! ♪♪
نباشی سیاه میشه ♪ روزگارم … ♪♪
♪♫♪♫♪♫

http://javan-music.com/hamed-maleklou-tanhaei/

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم با کیفیت 320 متن آهنگ حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم Download Music دانلود آهنگ بیکلام حامد ملک لو میدونی که بی تو میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو