loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ اگه گفتم خداحافظ,    دانلود آهنگ خداحافظ همین حالا احسان خواجه امیری,    دانلود آهنگ خداحافظ محمد علیزاده با لینک مستق

حسین بازدید : 47 شنبه 27 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ اگه گفتم خداحافظ
,    دانلود آهنگ خداحافظ همین حالا احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ خداحافظ محمد علیزاده با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ غمگین خداحافظ ای
,    آکورد آهنگ خداحافظ همین حالا
,    دانلود آهنگ خداحافظ خواجه امیری
,    اگر گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست
,    خواننده میگم خداحافظ نه اینکه ترک تو سادس
,    آهنگ خداحافظ محمد اصفهانی

http://sakhamusic.ir/mohammad-alizadeh-khodahafez-hamin-hala/

 

خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها
بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ همین حالا

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ اگه گفتم خداحافظ دانلود آهنگ خداحافظ همین حالا احسان خواجه امیری دانلود آهنگ خداحافظ محمد علیزاده با لینک مستقیم دانلود آهنگ غمگین خداحافظ ای آکورد آهنگ خداحافظ همین حالا دانلود آهنگ خداحافظ خواجه امیری اگر گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سادست خواننده میگم خداحافظ نه اینکه ترک تو سادس آهنگ خداحافظ محمد اصفهانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو