loading...

دانلود موزیک درخواستی

\" آدمکـــــ \" سلام ، کجای قصه ای؟ // آهنم الان ، دوراه زندگیماز وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم // الحق که سختی مشتی من یه خوره بی ارادمیه بی اراده اما سزامو دادم منم یه نخ سیگار با عادتای قدیم ند

حسین بازدید : 77 سه شنبه 30 بهمن 1397

" آدمکـــــ " سلام ، کجای قصه ای؟ // آهنم الان ، دوراه زندگیم
از وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم // الحق که سختی مشتی من یه خوره بی ارادم
یه بی اراده اما سزامو دادم
منم یه نخ سیگار با عادتای قدیم ندیم // چشم به در دیوار تو عالمای عجیب غریب
دلم گرفته باز از آدمای سگــــــ نظیر // قلم میرقصه باز رو کاغذای خط خطی
خب ، حاجی زندگی همینه // گذشته ها گذاشت و رفت بالایی کریمه
امروزت باشه فردا آخرینه // ببین ، کور بشه دوتا چشمی که نبینه
شیشه باز شکست رو دست // چیکه چیکه خون رو فرش
ریمل و سیاهی اشکــــــ // من بی دل بی فکر و لش
نه من بدم نه تو / نه جو زدم نه خل / نه خالیم نه پر / رو مغز من ندو


اینجا شهر وحشیاست // باختا مال مشتیاست
بکش تو حبس کن // چرکـــــ توت رو هضم کن
از این قبیله برو // هار و دریده بدو
برو حق خودتو پس بگیر // دنیاتو تو دست بگیر

shomalkids.blogfa.com/post/116


ورس 2:
پشت من مالید به خاکــــــ // خوش به حال زنده ها
مرده ام رو این حساب // له شدم توام بساب
نذار که درد برسه به استخون خورد بشه // نذار که شمع کوچیکو تو مسیرت نور بشه
نخواه که مرد بشی // قهرمان شی طرد بشی
نذار که خسته شی // از هدفت سرد بشی
بلند شو رو دوپا // بپر تو با دو بال
بکش تو بادبان // خدا که بادو داد
از تو حرکت از اون برکت // دستت پرچم سمت مقصد
من که غرقم تو خودم //  روحمو هی میجوام
مه گرفته اتاقم و // گل گرفته دو بالم و
خدی حیفه وقت // نشی تو عین من
پر که شدی داد بزن جیغ بکش // جیگر این دنیا رو به سیخ بکش
سنگـــــ گنده بردار // پرت کن سمت فردا
خنده کن به دردات // زنده شو لا اموات
نه مثل من یه مرده...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو