loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی,    دانلود موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب,    متن آهنگ دوست دارم احسان پایه,    دانلود اهن

حسین بازدید : 133 چهارشنبه 01 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی
,    دانلود موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب
,    متن آهنگ دوست دارم احسان پایه
,    دانلود اهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم
,    دوستت دارم به همین سادگی
,    آهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم
,    واسه نرسیدن این همه راه اومدم میشه بیدارم کنی از خواب بدم
,    دانلود آهنگ احسان پایه خانومی
,    دانلود آهنگ احسان پایه خیلی عزیزی

 

گوش کن صدامو واسه تو میخونم

گوش کن به این نامه ی عاشقونم

تو صاحب خاطره های کنی

دوست دارم خب ، تو هوای منی

به شوق تو این همه راه اومدم

 

دلم نمیخواد تورو از دست بدم

دوست دارم خب به همین سادگی

وقتشه که تو هم همینو بگی

دوست دارم خب چرا گوش نمیدی، تو جونی عشقی نفسی امیدی

دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونمو میدم اگه اینو میخوای

♫♫♫

یه عاشقم ببین چقدر سر به زیر

دوست دارم خب اینو جدی بگیر

به شوق تو خنده روی لبامه

ببین چه آرامشی تو صدامه

https://pardismusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی دانلود موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب متن آهنگ دوست دارم احسان پایه دانلود اهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم دوستت دارم به همین سادگی آهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم واسه نرسیدن این همه راه اومدم میشه بیدارم کنی از خواب بدم دانلود آهنگ احسان پایه خانومی دانلود آهنگ احسان پایه خیلی عزیزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو