loading...

دانلود موزیک درخواستی

       ,   دانلود آهنگمثل روز روشن عشقم نیومد صدای دلنشینی    ,   دیگه نیومد آسمون تیره شد میخاد بباره چرا    ,   این قلب من

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 09 اسفند 1397

 

 

   ,   دانلود آهنگمثل روز روشن عشقم نیومد صدای دلنشینی

   ,   دیگه نیومد آسمون تیره شد میخاد بباره چرا

   ,   این قلب من آروم نداره چرا این قلب من آروم

   ,   نداره الا ای وای خدا ای وای خدایم...

 

    ,   دانلود آهنگ مثل روز روشن عشقم نیومد صدای دلنشینی

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ مثل روز روشن عشقم نیومد صدای دلنشینی دیگه نیومد آسمون تیره شد میخاد بباره چرا این قلب من آروم نداره چرا این قلب من آروم نداره الا ای وای خدا ای وای خدایم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو