loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید ایرانی,میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا,متن آهنگ میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا ,دانلود آهنگ بیکلام میلاد بابا

حسین بازدید : 481 سه شنبه 14 اسفند 1397

دانلود آهنگ جدید ایرانی,میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا,متن آهنگ میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا ,دانلود آهنگ بیکلام میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا,دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا با کیفیت 320,Download Music,دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

کجا بودی تا حالا
تورو دیگه همه جا دارمت
کافیه برو بیا دیگه
بی سر و صدا دارمت
فرقی نداره چرا ولی حالا حالاها دارمت
کجا بودی تا حالا چی کشیدم بی تو این مدتو بگو میمونی بگو میشه ببینمت هر ساعتو تنها نذاری
یهو دوباره این دل بی طاقتو
عشق اینجاست چقدرم زیباست همه چی اون شد که دلم میخواست که دلت میخواست مگه نه
دورم از همه خالی شد چقدر این احساس واسم عالی شد واست عالی شد مگه نه
چقدر این روزا دلم آمادست دیگه آرومم منه دلواپس آخه کی جز تو عاشقم بوده بگو چی میخوای بگو تا زوده
بگو چی میخوای نفسام حبسن تو بگو هستی بقیه اش با من این چه حالیه که الان دارم هنوزم واست هیجان دارم
عشق اینجاست چقدرم زیباست همه چی اون شد که دلم میخواست که دلت میخواست مگه نه
دورم از همه خالی شد چقدر این احساس واسم عالی شد واست عالی شد مگه نه
عشق اینجاست چقدرم زیباست همه چی اون شد که دلم میخواست که دلت میخواست مگه نه
دورم از همه خالی شد چقدر این احساس واسم عالی شد واست عالی شد مگه نه

https://nex1music.ir/post/78481/

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا متن آهنگ میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا دانلود آهنگ بیکلام میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد بابایی به نام کجا بودی تا حالا دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو