loading...

دانلود موزیک درخواستی

درو واکن درو واکنپشت در بوسه گذاشتمزیر پادری واست یک دل دیوونه گذاشتمدرو واکن درو واکنلب طاقچه رو نگاه کنمن سراسیمه هزار خط واسه تو نامه نوشتمدرو واکن درو واکنتوی آئینه نگاه کنمن دل و جونم رو یکجا توی

حسین بازدید : 51 شنبه 18 اسفند 1397

درو واکن درو واکن
پشت در بوسه گذاشتم
زیر پادری واست یک دل دیوونه گذاشتم
درو واکن درو واکن
لب طاقچه رو نگاه کن
من سراسیمه هزار خط واسه تو نامه نوشتم
درو واکن درو واکن
توی آئینه نگاه کن
من دل و جونم رو یکجا توی آئینه گذاشتم
درو واکن درو واکن
چشم و دور از من و ما کن
عشق و امید و وفا رو من تو این خونه گذاشتم
سقف خونه مهربونی


زمینش عشق جوونی
دیوارهاش گل محبت
پنجره هاش جنس صداقت
خونمون قصر طلا شد
خونمون دور ز بلا شد
من و تو دو یار جونی
اون که میخواستم. همونی
درو واکن درو واکن
همه جا قهقهه خنده است
جای شکوه. نغمه دلکش بلبل رو گذاشتم
درو واکن درو واکن
من تو هر گوشه کناری
خار رو از گل درآوردم. شاخه گل رو گذاشتم

http://iranmusicc.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو