loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز همراه اول وگرنه تیتر روزنامه میشم ,دانلود آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید وگرنه تیتر روزنامه میشم,دانلود آهنگ,وگرنه تیت

حسین بازدید : 45 یکشنبه 19 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول وگرنه تیتر روزنامه میشم ,دانلود آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید وگرنه تیتر روزنامه میشم,دانلود آهنگ,وگرنه تیتر روزنامه میشم,دانلود آهنگ بیکلام وگرنه تیتر روزنامه میشم,متن آهنگ,متن آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وگرنه تیتر روزنامه میشم ,

مثه دیوونه ها هر شب دارم تو گریه میخندم
به عکست زل زدم شاید یه مقدار کم شه از دردم
یه دنیا حس دلتنگی به سمت من سرازیره
بهم لطمه زدی اما هنوز قلبم پیشت گیره
بهت چند روزی وقت میدم بگی دلتنگی برگردم
وگرنه تیتر روزنامه میشم که خودکشی کردم
بهت چند روزی وقت میدم بگی دلتنگی برگردم
وگرنه تیتر روزنامه میشم که خودکشی کردم
مثه دیوونه ها هر شب دارم تو گریه میخندم
به عکست زل زدم شاید یه مقدار کم شه از دردم
یه دنیا حس دلتنگی به سمت من سرازیره
بهم لطمه زدی اما هنوز قلبم پیشت گیره
بهت چند روزی وقت میدم بگی دلتنگی برگردم
وگرنه تیتر روزنامه میشم که خودکشی کردم
بهت چند روزی وقت میدم بگی دلتنگی برگردم
وگرنه تیتر روزنامه میشم که خودکشی کردم

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول وگرنه تیتر روزنامه میشم دانلود آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید وگرنه تیتر روزنامه میشم دانلود آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم دانلود آهنگ بیکلام وگرنه تیتر روزنامه میشم متن آهنگ متن آهنگ وگرنه تیتر روزنامه میشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل وگرنه تیتر روزنامه میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو