loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ انچه میان منو تو با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید انچه میان منو تو,دانلود آهنگ بیکلام انچه میان منو تو,انچه میان منو تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول انچه میان منو تو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن

حسین بازدید : 77 دوشنبه 20 اسفند 1397

دانلود آهنگ انچه میان منو تو با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید انچه میان منو تو,دانلود آهنگ بیکلام انچه میان منو تو,انچه میان منو تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول انچه میان منو تو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ انچه میان منو تو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل انچه میان منو تو ,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

نشود فاش کسی، آنچه میـــانِ من وُ توست●♪♫

تا اشاراتِ نظر، نامه رســـانِ من وُ توست●♪♫

نشود فاش کسی، آنچه میــانِ من وُ توست●♪♫

تا اشــاراتِ نظر، نامه رســــانِ من وُ توست●♪♫

گوش کن! با لبِ خاموش، سخن می گــویم!●♪♫

با لبِ خاموش، سخن می گــویم!●♪♫

پاسخم ده… به نگاهی؛ که زبــانِ من و توست…●♪♫

شعر : هوشنگ ابتهاج

که زبانِ من و توست…●♪♫

روزگاری شد وُ کس، مردِ رهِ عشق ندیــد…●♪♫

روزگاری شد وُ کس، مردِ رهِ عشق ندیـــد…●♪♫

حالیا! چشمِ جهانی، نگرانِ من و توست…●♪♫

نگرانِ من و توست…●♪♫

گرچه در خلوتِ رازِ دلِ مـــا، کس نرسید●♪♫

گرچه در خلوتِ رازِ دلِ مــا، کس نرسید●♪♫

 

همه جا؛ زمزمه ی عشقِ نهـــانِ من و توست●♪♫

عشقِ نهــانِ من و توست●♪♫

این همــــه قصه ی فردوس وُ تمنای بهشت●♪♫

گفت و گویی؛ زِ خیال وُ زِ جهانِ من و توست●♪♫

نقش ما؛ گو ننِگارند به دیبــــاچه ی عقل●♪♫

نقش مــــا؛ گو ننِگارند به دیبــاچه ی عقل●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : پرواز همای

هر کجا نامه ی عشق است، نشانِ من و توست…●♪♫

سایه؛ ز آتشکده ی ماست، فروغِ مَه و مهر●♪♫

سایه؛ ز آتشکده ی ماست، فروغِ مَه و مهر●♪♫

وای از این آتشِ روشن●♪♫

وای از این آتشِ روشن، که به جانِ من و توست…●♪♫

نشود فاش کسی، آنچه میــانِ من وُ توست●♪♫

تا اشاراتِ نظر، نامه رســانِ من وُ توست●♪♫

نشود فـاش کسی، آنچه میــــانِ من وُ توست●♪♫

تا اشــاراتِ نظر، نامــه رســـانِ من وُ توست●♪♫پ

 

http://music-fa.com/download-song/3269/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ انچه میان منو تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید انچه میان منو تو دانلود آهنگ بیکلام انچه میان منو تو انچه میان منو تو کد آهنگ پیشواز همراه اول انچه میان منو تو دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ انچه میان منو تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل انچه میان منو تو Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو