loading...

دانلود موزیک درخواستی

    دانلود اهنگ بیا مثه اون قدیما بازم عاشقم باش کاش بشی همونی که دلم میخواد جونمو بدم پاش مثه اون قدیما بیا حالمو عوض کن توام عینه منه عاشق بیا همون روزارو هوس کن    دانلود آه

حسین بازدید : 170 یکشنبه 11 فروردین 1398

 

 

دانلود اهنگ بیا مثه اون قدیما بازم عاشقم باش
کاش بشی همونی که دلم میخواد
جونمو بدم پاش
مثه اون قدیما بیا حالمو عوض کن
توام عینه منه عاشق بیا همون روزارو هوس کن

 

 

دانلود آهنگ محمد لطفی بنام شنیدی میگن عشق

شنیدی میگن ♫ عشق دارن تورو میگن ♫ آی عشق ..♫♬

مگه منو نمیخوای ♫ عشق یه وقت نری ♫ و نیای عشق..♫♬

یه چیزی میگم ♫ بهت کسیو راه ندی ♫ تو قلبت..♫♬

میدونی بنده نفسم ♫ بهت نذاری کسی ♫ بره سمتت..♫♬

بیا مثل اون ♫ قدیما بازم ♫ عاشقم باش..♫♬

..♫♬

کاش بشی همونی ♫ که دلم میخواد ♫ جونمو بدم پاش..♫♬

مثل اون قدیما ♫ بیا حالمو ♫ عوض کن..♫♬

توام عین من ♫ عاشق بیا همون ♫ روزارو هوس کن..♫♬

من بمیرم ♫ عمرا از کنارت هیچ ♫ جایی نمیرم..♫♬

زیر بارون آخ ♫ چه کیفی میده دستاتو ♫ بگیرم من بمیرم..♫♬

..♫♬

آسمون اگه ♫ زمین بیاد دل من میخواد ♫ باشه با تو..♫♬

یکی یدونمی ♫ نمیخوام بگیره ♫ برام کسی جاتو..♫♬

بیا مثل اون ♫ قدیما بازم ♫ عاشقم باش..♫♬

کاش بشی همونی ♫ که دلم میخواد ♫ جونمو بدم پاش..♫♬

مثل اون ♫ قدیما بیا حالمو ♫ عوض کن..♫♬

توام عین من ♫ عاشق بیا همون ♫ روزارو هوس کن..♫♬

..♫♬

متن آهنگ محمد لطفی شنیدی میگن عشق

http://tibamusic.com/محمد-لطفی-شنیدی-میگن-عشق

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو