loading...

دانلود موزیک درخواستی

دلم مثل دلت خونه شقایق چشام دریای بارونه شقایق مثل مردن میمونه دل بریدن ولی دل بستن آسونه شقایق شقایق درد من یکی دو تا نیست آخه درد من از بیگانه ها نیست کسی خشکیده خون من رو دستاش که حتی یک نفس

حسین بازدید : 97 پنجشنبه 15 فروردین 1398

دلم مثل دلت خونه شقایق

چشام دریای بارونه شقایق

مثل مردن میمونه دل بریدن

ولی دل بستن آسونه شقایق

شقایق درد من یکی دو تا نیست

آخه درد من از بیگانه ها نیست

کسی خشکیده خون من رو دستاش

که حتی یک نفس از من جدا نیست

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

http://artmusic.ir

شقایق اینجا من خیلی غریبم

آخه اینجا کسی عاشق نمیشه

عزای عشق غصه اش جنس کوهه

دل ویرون من از جنس شیشه

شقایق آخرین عاشق تو بودی

تو مردی و پس از تو عاشقی مرد

تو رو آخر سراب و عشق و حسرت

ته گلخونه های بی کسی برد

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق

دویدیم و دویدیم و دویدیم

به شبهای پر از قصه رسیدیم

گره زد سرنوشتامونو تقدیر

ولی ما عاقبت از هم بریدیم

شقایق جای تو دشت خدا بود

نه تو گلدون نه توی قصه ها بود

حالا از تو فقط این مونده باقی

که سالار تمومه عاشقایی

شقایق وای شقایق گل همیشه عاشق







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول شقایق اینجا من خیلی غریبم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید شقایق اینجا من خیلی غریبم Download Music دانلود آهنگ شقایق اینجا من خیلی غریبم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل شقایق اینجا من خیلی غریبم شقایق اینجا من خیلی غریبم دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شقایق اینجا من خیلی غریبم متن آهنگ شقایق اینجا من خیلی غریبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو