loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیر میلاد نیکزاد دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مستم کن,دانلود آهنگ بیکلام حمید هیراد مستم کن,Download Music,متن آه

حسین بازدید : 87 پنجشنبه 15 فروردین 1398

 


دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن

شعر و آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیر میلاد نیکزاد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مستم کن,دانلود آهنگ بیکلام حمید هیراد مستم کن,Download Music,متن آهنگ,حمید هیراد مستم کن,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد مستم کن ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد مستم کن ,متن آهنگ حمید هیراد مستم کن ,دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن با کیفیت 320,

بچرخا در برم بچرخا در برم رقص کنان کو
مرا مستم کن ای مرا مست کن نعره کنان بگو
♪♪♫♫♪♪کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام ♪♪♫♫♪♪
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کوه به کوه آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام

دل ای دل دل ای دل ای دل ای دل

 

 
ایمان مرا عقل مرا هوش مرا برد چشمان تو
ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو
دلداده ی او گشتم و می کشد مرا خم ابروی تو
♪♪♫♫♪♪سر به سر دل من نزار من و دیگه در نیار ♪♪♫♫♪♪
عاشقت شدم من همین یبار جون تو
کوه به کوه آمده ام مو به مو آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام
مو به مو آمده ام من کوه به کوه آمده ام
تار کیسوی تو دیدم سمت او آمده ام

دل ای دل دل ای دل ای دل ای دل
دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن
هر لحظه به دام تو گرفتارمو بیمارم
هر لحظه به دام تو گرفتارمو بیمارم
بیا جون دلم نازتو خریدارم
♪♪♫♫♪♪♯  ایمان مرا عقل مرا برد چشمان تو ♪♪♫♫♪♪
دلداده ی او گشتم و می کشد مرا خم ابروی تو
سر به سر دل من نزار  من و دیگه در نیار
عاشقت شدم من همین یبار جون تو

دانلود آهنگ مستم کن با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ مستم کن با کیفیت 128 : DOWNLOAD

منبع: upmusics.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مستم کن دانلود آهنگ بیکلام حمید هیراد مستم کن Download Music متن آهنگ حمید هیراد مستم کن دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد مستم کن دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد مستم کن متن آهنگ حمید هیراد مستم کن دانلود آهنگ حمید هیراد مستم کن با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو