loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند ,آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند,کد آهنگ پیشواز همراه اول آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند

حسین بازدید : 162 یکشنبه 18 فروردین 1398

متن آهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند ,آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند,کد آهنگ پیشواز همراه اول آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ بیکلام آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند,دانلود آهنگ جدید آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند,Download Music,

منو دیوانه کرد؛ شقایق، موی تو!●♪♫
مهتابِ روی تو…●♪♫
از من، مگه دیوانه تر هست؟!●♪♫
چشم آهوی تو..●♪♫
کمان ابروی تو…●♪♫
پریشون موی تو…●♪♫
از تو مگه زیباترم هست؟!●♪♫
تو یه افسونگری! از من نگذری…●♪♫
ولی توو قصه ها؛ تو از او بهتری●♪♫
دلِ من، فرشِ زیرِ پات… زیرِ قدمات…●♪♫


هزار غزل؛ پیشکشت شاخِ نبات!●♪♫
آدم و حوا؛ من و تو●♪♫
لیلی و مجنون؛ من و تو●♪♫
شیرین و فرهاد؛ من و تو●♪♫
آزاده و بهرام؛ من و تو●♪♫
سلیم و میترا؛ من و تو●♪♫
یوسف و زلیخا؛ من و تو●♪♫
رودابه و زال؛ من و تو●♪♫
منیژه و بیژن؛ من و تو●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

https://music-fa.com/download-song/7553/







برچسب ها متن آهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز همراه اول آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند دانلود آهنگ آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند دانلود آهنگ بیکلام آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند دانلود آهنگ جدید آدم و حوا من و تو لیلی و مجنون من و تو از مهدی احمدوند Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو