loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جعفرزاده ساقی  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی جعفرزاده ساقی  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام مرتضی جعفرزاده ساقی ,دانلود آهن

حسین بازدید : 149 یکشنبه 18 فروردین 1398

متن آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جعفرزاده ساقی  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی جعفرزاده ساقی  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام مرتضی جعفرزاده ساقی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید مرتضی جعفرزاده ساقی ,Download Music,مرتضی جعفرزاده ساقی ,

بریز ساقی؛ که امشب بی قرارم…●♪♫
هوای گریه داره، حالِ زارم●♪♫
بریز ساقی؛ که امشب مستِ مستم… که امشب توبه ام را من شکستم●♪♫
من خمارم، ساقیا!●♪♫
پیمانه می خواهد، دلم●♪♫
استکان پر کن! میِ جانانه می خواهد، دلم…●♪♫
بریز ساقی؛ که تنهایم در این شب… کسی را من ندارم؛ جز غم و درد●♪♫
بریز ساقی؛ که تو بر من دوایی●♪♫
من خمارم ساقیا!●♪♫
پیمانه می خواهد، دلم●♪♫
استکان پر کن! میِ جانانه می خواهد، دلم…●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://music-fa.com/download-song/8742/







برچسب ها متن آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جعفرزاده ساقی کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی جعفرزاده ساقی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام مرتضی جعفرزاده ساقی دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید مرتضی جعفرزاده ساقی Download Music مرتضی جعفرزاده ساقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو