loading...

دانلود موزیک درخواستی

 متن اهنگ تیتراژ زوج یا فرد باب مافیاز دست نمیدم تو رو که باز بخوام بیام یه روز پس بگیرماز قصد نمیگم دیگه از عشق بینمون به هیچکس نمیگم نمیگم نمیگم نمیگماز بس شنیدم حرفای حسودا رو همش پشت سرممیترس

حسین بازدید : 71 دوشنبه 19 فروردین 1398



 متن اهنگ تیتراژ زوج یا فرد باب مافی

از دست نمیدم تو رو که باز بخوام بیام یه روز پس بگیرم
از قصد نمیگم دیگه از عشق بینمون به هیچکس نمیگم نمیگم نمیگم نمیگم
از بس شنیدم حرفای حسودا رو همش پشت سرم
میترسم اصلا هر جا که میشینم از تو اسمی ببرم ببرم ببرم ببرم
ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ای وای من هر چیم از هر کی بخوام از تو نمیخوام
ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ای وای من هر چیم از هر کی بخوام از تو نمیخوام


•♪♩♭♪••♪♩♭♪• تکساهنگ •♪♩♭♪••♪♩♭♪•
جز تو چی میخوام من چیزی به غیر بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حس قشنگی که خودت ساختی برام
جز تو چی میخوام من چیزی به غیر بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حس قشنگی که خودت ساختی برام
ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ای وای من هر چیم از هر کی بخوام از تو نمیخوام
ای وای ای وای با اینکه میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ای وای من هر چیم از هر کی بخوام از تو نمیخوام


https://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو