loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی بمون کنارم گذشتن ازاون همه عشق آسون واسه تو ولی اینطوری قانع نمیشم بایدبیاری یه دلیل دلم گره خورده به تو نمیخوام پاپس بکشی سکوت کنوهیچی نگ

حسین بازدید : 97 سه شنبه 20 فروردین 1398

 

دانلود آهنگ منم همونی که یه روزی
لحظه هاتو باهام بودی
بمون کنارم
گذشتن ازاون همه عشق
آسون واسه تو ولی
اینطوری قانع نمیشم
بایدبیاری یه دلیل
دلم گره خورده به تو
نمیخوام پاپس بکشی
سکوت کنوهیچی نگو
نگو رومن خط میکشی

منو تو آغوشت بگیر
به داده زخمم تو برس
که بی تو من میمیرمو
آروم قلب من تویی
تویی که دنیام پامیگیره
غمهام میمیره بمون کنارم
اونهمه خواهشای من
تو چشم تو خیلی کمن
بدطوری دل کندی ازم
انگارنه انگار آدمم😔

 

منو تو آغوشت بگیر به داد زخمم تو برس / که بی تو من میمیرمو آروم قلب من تویی
تویی که دنیام پا میگیره غم هام میمیره / بمون کنارم
اون همه خواهشای من تو چشم تو خیلی کمن / بدطوری دل کندی ازم انگار نه انگار آدمم
منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی / بمون کنارم

گذشتن از اون همه عشق آسونه واسه تو ولی / اینطوری قانع نمیشم باید بیاری یه دلیل
دلم گره خورده به تو نمی خوام پا پس بکشی / سکوت کنو هیچی نگو نگو رو من خط میکشی
ترحماتو نمی خوام ناراحتم خیلی زیاد / به فکر من نباش برو این نقشا به تو نمیاد
برای من دیگه همین که خورد شدم کافیه / حاصل عشق ما اینه بازی کنم با قافیه
گذشتن از اون همه عشق آسونه واسه تو ولی / اینطوری قانع نمیشم باید بیاری یه دلیل
دلم گره خورده به تو نمی خوام پا پس بکشی / سکوت کنو هیچی نگو نگو رو من خط میکشی

 

https://pardismusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ جدید منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی Download Music دانلود آهنگ منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی متن آهنگ متن آهنگ منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی دانلود آهنگ بیکلام منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی کد آهنگ پیشواز همراه اول منم همونی که یه روزی لحظه هاتو باهام بودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو