loading...

دانلود موزیک درخواستی

خدا میدونه چی به من گذشته,دانلود آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا میدونه چی به من گذشته ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ خدا

حسین بازدید : 146 سه شنبه 20 فروردین 1398

خدا میدونه چی به من گذشته,دانلود آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا میدونه چی به من گذشته ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خدا میدونه چی به من گذشته ,دانلود آهنگ بیکلام خدا میدونه چی به من گذشته,دانلود آهنگ جدید خدا میدونه چی به من گذشته,

 

دانلود آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته دلم از همه از خودم شکسته هر چی که بوده پاچیده از هم مثل یه بغض درهم شکسته خودم درارو بستم رفتم  

 

 

خدا میدونه چی به من گذشته
دلم از همه از خودم شکسته
هرچی که بوده پاشیده از هم
مثل یه بغض درهم شکسته
خودم درارو بستمو رفتم
تو خواستی اما من بر نگشتم
نفس کشیدم با نفس تو
من سنگ نبودم آخر شکستم..

سخته دلتنگی سخته

 

 

 

قد یه ساله برام یه لحظه
تلخه تنهایی تلخه
بی کسی بدترین درده
بسه خودخوری بسه
تا که شبو روز تنم بلرزه
عشقت درحد حرفه
بودنت با من یه عادت محضه..

تو بیداری چقدر کابوس دیدم
نمیتونی بفهمی چی کشیدم

باید بتونم تنها بمونم
اصلا مهم نیست رو به جنونم
اونهمه عمرمو واسه تو مردمو
تو نفهمیدی شکستی غرورمو
بغضمو میشکنم واسه همیشه
این رابطه مرده درست نمیشه
اونهمه عمرمو واسه تو مردمو
تو نفهمیدی دود کردی حسمو

 

https://mytopseda.ir/







برچسب ها خدا میدونه چی به من گذشته دانلود آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل خدا میدونه چی به من گذشته Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ خدا میدونه چی به من گذشته کد آهنگ پیشواز همراه اول خدا میدونه چی به من گذشته دانلود آهنگ بیکلام خدا میدونه چی به من گذشته دانلود آهنگ جدید خدا میدونه چی به من گذشته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو