loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ اسم قشنگ تو تکه کلامم شده,    دانلود آهنگ شیلا بنام تیکه کلام,    دانلود اهنگ شیلا تکیه کلام,    دانلود موزیک ویدیو جدید شی

حسین بازدید : 343 شنبه 31 فروردین 1398


,    دانلود اهنگ اسم قشنگ تو تکه کلامم شده
,    دانلود آهنگ شیلا بنام تیکه کلام
,    دانلود اهنگ شیلا تکیه کلام
,    دانلود موزیک ویدیو جدید شیلا تکیه کلام
,    دانلود آهنگ جدید شیلا بهتر از تو
,    اسم قشنگ تو تکیه کلامم شده
,    دانلود اهنگ شیلا اسم قشنگتو تیکه کلامم شده
,    دانلود اهنگ شیلا تکه کلام
,    دانلود اهنگ شیلا به نام اسم قشنگ تو

,   

من دلم میخواد بدونی عشق من

تورو بیشتر از خودت دوس دارم

هرچی خوبی توی این دنیا باشه

دونه دونه واسه تو میارم

همه ی زندگی و امید و من

 

انگاری به بودن تو بنده

وقتی لبخند میزنی حس میکنم همه ی دنیا به من میخنده

اسم قشنگه تو تکیه کلامم شده

دیدن روی ماه تو خواب و خیالم شده

http://mynextmusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ اسم قشنگ تو تکه کلامم شده دانلود آهنگ شیلا بنام تیکه کلام دانلود اهنگ شیلا تکیه کلام دانلود موزیک ویدیو جدید شیلا تکیه کلام دانلود آهنگ جدید شیلا بهتر از تو اسم قشنگ تو تکیه کلامم شده دانلود اهنگ شیلا اسم قشنگتو تیکه کلامم شده دانلود اهنگ شیلا تکه کلام دانلود اهنگ شیلا به نام اسم قشنگ تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو